Servicii de copywriting

Oferim gratuit primul articol

In domeniul afacerilor exista doua mari elemente dupa care trebuie sa ne ghidam. Conteaza in primul rand, ce vinzi si mai ales daca acel produs sau serviciu foloseste oamenilor si este o necesitate a pietei, iar al doilea element este cum vinzi. Desi produsele sunt foarte importante din punct de vedere al interesului clientilor, felul in care le pui in valoare poate fi cu siguranta unul dintre elementele diferentiatoare intre brand-ul tau si multe alte firme cu acelasi specific.

Astfel, promovarea produselor sau serviciile trebuie sa fie cat se poate de originala si adaptata noilor tendinte de comunicare in asa fel incat acestea sa iasa in evidenta si sa fie apreciate la valoarea lor reala. Cel care se va ocupa de acest aspect este copywriterul care, prin textele realizate poate da viata fiecarui item pe care vrei sa il vinzi si care in acelasi timp va transmite exact acel mesaj pe care clientul vrea sa il propage.

Ce face mai exact un copywriter?

Pentru a intelege mai bine care este rolul acestuia, trebuie sa privim in perspectiva o afacere care ofera o multitudine de produse la o calitate superioara. Ei bine, ceea ce face copywriterul este sa se foloseasca de cuvinte pentru a convinge clientii ca acelea sunt elementele de care au nevoie, fara doar si poate.

Copywriter-ul:

  • Poate aduce un refresh asupra produselor si chiar a serviciilor unei firme in asa  fel incat clientii sa fie atrasi de acestea;
  • Este un artist al cuvintelor, pentru ca le poate utiliza asa cum isi doreste pentru a scrie mesaje persuasive pentru clienti;
  • Poate adapta fiecare text sau mesaj in functie de specificul companiei pentru care redacteaza un text.
  • Realizeaza o documentare amanuntita inainte de a incepe sa scrie textul propriu zis pentru a se asigura de veridicitatea informatiilor;
  • Identifica piata careia firma ar trebui sa se adreseze si in functie de aceasta reuseste sa stabileasca care sunt canalele de comunicare pe care trebuie sa actioneze;
  • Poate face un research asupra cuvintelor cheie foarte relevante, astfel incat textele sa fie foarte bine scrise, optimizate si indexate de motoarele de cautare.

Prin copywriting se dau viata celor mai originale si creative idei care stau la baza unei afaceri de succes. De cele mai multe ori, in textele concepute pentru a genera vanzari se utilizeaza cu precadere indemnuri de tipul „call to action”, care sa ii convinga pe clienti ca merita sa acceseze serviciile sau produsele pe care le pui la dispozitie. Acest indemn impachetat in forma potrivita pentru fiecare companie, va conduce la rezultate pozitive din punct de vedere al vanzarilor.

Astfel, copywriting-ul ajuta la captarea atentiei publicului tinta, la cresterea notorietatii brand-ului si la cresterea vanzarilor. Mai mult decat atat, acesta ajuta si la mentinerea legaturii cu audienta cautata.

PRETURILE SI LUNGIMEA TEXTELOR SUNT ORIENTATIVE – LA CERERE PUTEM REDACTA ARTICOLE INDIFERENT DE NUMARUL DE CUVINTE

Link building

18 LEI / 300 CUVINTE
25 LEI / 450 CUVINTE
35 LEI / 600 CUVINTE

Continut optimizat

Integrare cuvinte cheie relevante

Potrivit pentru orice business

Respectare deadline-uri

Raport calitate – pret ideal

cel mai popular

Advertoriale

20 LEI / 300 CUVINTE
30 LEI / 450 CUVINTE
40 LEI / 600 CUVINTE

Continut pentru toate nevoile

Optimizare pentru presa

Studiu cuvinte cheie

Meta titluri si meta descrieri

Optional publicare in reteaua DV

Optional publicare in presa

CONTINUT WEBSITE

24 LEI / 300 CUVINTE
35 LEI / 450 CUVINTE
45 LEI / 600 CUVINTE

Studiu cuvinte cheie

Integrare cuvinte cheie relevante

Adaptare pentru orice domeniu

Ideal pentru categorii website

Meta titluri si meta descrieri