Copywriting

Prin serviciile de copywriting transformăm ideile în conținut convingător care captivează, atrage și duce la cele mai bune rezultate.

În domeniul afacerilor există două mari elemente după care trebuie sa ne ghidăm. Contează, în primul rand, ce vinzi și mai ales dacă acel produs sau serviciu folosește oamenilor și este o necesitate a pieței. Al doilea element este cum vinzi și, cu toate că produsele sunt foarte importante din punct de vedere al interesului clienților, modul în care le pui în valoare poate face diferența.

Astfel, prezentarea produselor sau serviciilor trebuie sa fie cât se poate de originală și adaptată noilor tendințe de comunicare în așa fel încât să iasă în evidență și să fie apreciate la valoarea lor reală. Cel care se va ocupă de acest aspect este copywriterul care, prin textele realizate poate da viața fiecărui produs pe care vrei să-l vinzi și care va transmite exact acel mesaj pe care clientul vrea sa îl vadă.

Ce face un copywriter

  • Poate aduce un refresh asupra produselor și serviciilor unei afaceri pentru a deveni mai atractive;
  • Este un artist al cuvintelor, pentru ca le poate utiliza așa cum simte pentru a scrie mesaje persuasive pentru clienți;
  • Poate adapta fiecare mesaj în funcție de specificul companiei și de scopul acestuia;
  • Realizează o documentare amănunțită înainte de a începe sa scrie textul propriu-zis pentru a se asigura de veridicitatea informațiilor;
  • Identifică piața pe care trebuie să se concentreze un business și pregătește mesajul adecvat folosind cele mai bune canale de comunicare;
  • Poate face un research asupra cuvintelor cheie relevante, astfel încât textele sa fie foarte bine scrise, optimizate și indexate de motoarele de căutare.

Prin copywriting se dau viață celor mai originale și creative idei care stau la baza unei afaceri de succes. De cele mai multe ori, în textele concepute pentru a genera vânzări se utilizează cu precădere îndemnuri de tipul „call to action”, care să îi convingă pe clienți ca merită să acceseze serviciile sau produsele pe care le pui la dispoziție. Acest îndemn împachetat în forma potrivită pentru fiecare companie, va conduce la o creștere a vânzărilor.

Cu alte cuvinte, serviciile de copywriting ajută la captarea atenției publicului țintă, la creșterea notorietății brand-ului, dar și la menținerea legăturii cu audiență căutată.

Prețuri de la 10 lei / 100 cuvinte

Click Me

Datavision

×